Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 16

Discussie: tec 7 verwijderen

psycho
    Guest

tec 7 verwijderen

mss niet het juiste forum maar ik waag het erop

Ik heb tec 7 gebruikt om mijn zijlijsten van mijn auto vast te hangen.Maar nu moeten deze er af!!
    Hoe kan ik de lijmresten van mijn auto verwijderen?Zonder dat mijn lak wordt aangetast

Vriendelijke groeten
    Stijn T'Syen

Jke
    Guest
    Ofwel met speciale verwijderaar voor Tec7 (jawel,bestaat) , ofwel met een soort krabber (systeem ruitenkrabber met gilette-mes in) , ofwel met een rubber "wieltje" waarmee in de carrosserie-wereld stickers en lijmresten verwijderd worden ....

Voila,aan u de keuze :lol:

psycho
    Guest
    zijn deze methoden wel goed voor mijn lak?

als de tec 7 weg is de plaatsen waxen zeker?

stalmans2005
    Guest
    bestaat er daar een foto van dat rubber wieltje
    ben wel eens benieuwd!!

Dimitri

Senior Member advanced forummember
    Psycho ,

ik denk dat dit de twee veiligste manieren zijn .
    Goed voor je lak , die vraag had je beter gesteld voor je deze delen aanbracht.

@Dimitri ,

Voila dimitri zo ziet er zo'n wieltje uit en dit is een getand model , maar er bestaan ook volle wieltjes.
    In de carrosserie wereld zijn ze beter gekend onder de naam Caramelschijven.
    De manier om lijmresten en stickers te verwijderen , kan gebruikt worden met een gewone boormachine.

Jke
    Guest
    Idd,die zijn het.
    Heb er zelf al meerdere malen mee gewerkt,bij correct gebruik volkomen veilig voor de lak !!

psycho
    Guest
    @ Ludo:
    Ik weet het.Zulle maar zegge je bent jong en je wilt wat

@ Jke:
    Welke is het beste,het volle getande Caramelschijven???

bij correct gebruik volkomen veilig voor de lak .Hoe is deze?Op hoevel toeren moet het boor machine draaien?

Senior Member advanced forummember
    Psycho

Ik denk dat de getande beter zijn dan de volle , de warmte ontwikkeling is iets lager , en de vuiligheid wordt hiermee beter afgevoerd.
    Qua slijten denk ik dat de getande iets sneller aan hun einde komen dan de volle.
    Op een normaal boormachine , toerentallen ergens tussen 1500 tot 3000 omw/min.
    En een beetje geduld , zoals steeds , laat de machine het werk doen voor U

psycho
    Guest
    En als de tek 7 van mijn lak is.
    Met en meguiars product dit oppervlak behandelen?

Jke
    Guest
    Gewoon even polieren met ofwel 80 en een waxlaagje, ofwel 3-stappenplan uit de consumer-lijn.
    Toen ik de reclame van de garage van mn wagen gehaald heb,heb ik dit enkel snel even opgeblonken met 80 en een laagje wax opgezet.Totaal onzichtbaar nu.
    Qua snelheid,zoals Ludo al aangaf,traag toerental,niet teveel druk zetten,gewoon zien dat de schijf en het te behandelen oppervlak elkaar raken,en laat de machine maar het werk doen ...

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten